2014. november 30., vasárnap

Advent első vasárnapjára

...ezekkel a kis fenyőfácskákkal készültem.
Tervezek még párat horgolni belőle, pusztítandó a sok felhalmozott színes pamutfonalamat és létrehozva az ünnepi készülődés finom hangulatát.
Az advent engem egyébként már eléggé elkapott, tervezem többek között életem első bejglijét (idén sok kenyeret és más péksüteményt sütöttem, így egész magabiztosan állok neki) és főleg töröm a fejem azokon a programokon, amikkel áhítatot varázsolhatok a két hiperaktív és egymással eléggé viszályos kapcsolatban lévő kisfiam lelkébe is.


A nagyobbik fácska az új Barka Malom fonalból van, a kisebb pedig Drops Safranból. A mintát - sok fenyőfa leírás átböngészése és kipróbálása után - végül én találtam ki, egész büszke vagyok rá :)


Nem mondhatnám, hogy téli hangulat, de ez van most. Egyébként szuper, mert egész kevés tűzifa fogy :)


Talán a fán is így fog kinézni - bár inkább majd akasztót teszek rá.


Jó készülődést kívánok Nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése