2014. április 24., csütörtök

Saját dizájn

Nem voltam tétlen az elmúlt hónapokban, csak sok más miatt nem volt időm ezt a bejegyzést megírni.
Igazi új életünk lett, vidékre költöztünk, ráadásul egy tanyára, két 4 év alatti (fiú)gyerkőcünkkel, így nem lustálkodunk :)
Kötőtűre és fonalra azonban szükségem van még akkor is, ha nagy erőfeszítések árán és csak néhány percet tölthetek velük.
Ez a kardigán nagyon sok nekifutásra készült el, nagyon szeretem ezt a SusieM-féle contiguous módszert, akinek ez nem mond semmit, nagyjából arról van szó, hogy varrás nélkül, egy darabban készül el a kardigán föntről lefelé haladva, végül mégis bevarrottnak tűnő ujjakkal.
Extra vastag fonalat használtam, ami jó is, mert gyorsan halad, viszont a fazonnál figyelni kellett, hogy ne egy frissen sült muffinra hasonlítsak benne - ehhez v-kivágást és enyhén lefelé bővülő fazont választottam.
Nekem mindenképpen tetszik és a hordhatósági teszten is átment.
Hamarosan jelentkezem a leírással is.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése